Informații

Testare produse

Este responsabilitatea clientului să se asigure că produsul sau licența comandată este conform nevoilor și are echipamentul necesar care satisface cerințele minime necesare pentru produsele software comandate. În cele mai multe cazuri oferim o perioadă de probă pentru a testa aplicația înainte de cumpărare. Licențele antivirus au versiuni trial pentru a testa aplicația. Rugăm clienții să ne contacteze pentru a primi o variantă demo a unei aplicații comercializate - dacă aplicația are o astfel de opțiune.

Livrare produse

În cazul licențelor electronice, livrarea se face prin email la adresa de email utilizată pentru a plasa comanda. Mailul de activare va conține adresa de descărcare a aplicațiilor comandate. În cazul în care adresa de descărcare nu mai funcționează, clientul poate solicita în termen de maxim 30 de zile de la data achiziției, o adresă alternativă pentru a descărca programul achiziționat.

Produsele vor fi livrate în 1-3 zile lucrătoare după confirmarea plății în contul nostru. Costul de livrare poate fi gratuită în cadrul unei promoții, în caz contrar costul transportului se va afișa pe comandă înainte de finalizare și va fi confirmată de client înainte de finalizarea comenzii.

Modalități de plată

Facturile proforme emise pot fi achitate cu card bancar, prin transfer bancar sau depunere numerar la ghișeul băncilor listate pe factura proforma.

În cazul în care clientul alege să depună banii direct în una dintre conturile noastre, rugăm să prezinte o copie a facturii achitate la ghișeu.

Politica de returnare a produselor și a banilor

Clienții pot returna produse în termen de 14 de zile de la cumpărare (data în care se intră în posesia produsului), costul de returnare a produselor va fi suportată de client. Orice returnare de produse va fi acceptată doar dacă clientul a contactat departamentul nostru de suport clienți înainte să trimită produsul.

Pentru a returna un produs și a beneficia de garanția de returnare a banilor:

  • produsul trebuie sa nu fie desigilat, cutia originală sa nu fie deschisă și produsul să nu fi fost utilizat în nici un fel, toate etichelele intacte, accesoriile incluse și toate documentele însoțitoare să fie anexate.
  • trebuie să notificați departamentul comercial prin email și coordona returnarea produselor pentru a primi un număr de returnare. Email-ul trebuie să conțină numele, numprul facturii, denumirea produsului, cantitatea, contul IBAN în care se pot returna banii.
  • în cazul în care se acceptă returul, produsele trebuie returnate în maxim 2 zile lucrătoare.

Nu se pot returna următoarele tipuri de produse:

  • produse software, licențe desigilate, aplicații și programe, licențe electronice, transmise prin email sau descărcate de pe internet.
  • produse folosite
  • produse fără ambalajul original
  • consumabile desigilate sau utilizate

Referință:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_ro.htm


Protejarea datelor personale:

Real Life SRL este inregistrata cu nr 32451, ca si prelucrator de date cu caracter personal, avand scopul "servicii de comunicatii electronice".

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice SC REAL LIFE SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: servicii de comunicații electronice.


Plata cu cardul

Pentru a achita facturile emise clientul va primi un link securizat care îl va duce prin canal securizat SSL pe pagina de plata RomCard: 

https://www.secure11gw.ro/

Clientul va introduce datele cardului în formularul de plată. Site-ul nostru va primi o confirmare de succes sau mesaj de eroare în cazul în care plata a eșuat, dar în nici un moment nu vom primi detaliile cardului, aceste informații fiin prelucrate direct de ROMCARD SA.